Saturday, July 18, 2009

NI A MA


NI A MA
有时真的不是我要讲你
我真的不是不孝顺你
我真的不是没有读书
我真的很堵懒这个时候的你

干你 讲是讲我可以用30分钟
但是每次一看到我用
就讲我整天只会上网
干你 你哪只眼睛看到我整天上网哦? o0o
每次你有在家 我要上网/碰电脑我都要想多96次
真的很不爽这个时候的你
对 就是你讲我整天上网的时候
干 鬼都知道30分钟是不可能做到什么的
难道你以为我每个周末都是开30分钟的吗?
对 但那只是你看到的罢了
很多时候 你都不在罢了

你每次电脑有什么问题就来找我
难道你以为我一被生下来就会了吗?
难道你以为我每个周末开30分钟就会那么多东西吗?
难道你以为我每个周末开30分钟就能够每次都帮到你解决问题吗?
难道你真的以为学校有教你怎样帮爸爸解决电脑的问题吗?

你自己每天用电脑的时间都不止30分钟咯
30分钟 屁 小学到现在还是一样 =.=
30分钟 干 你用给我看 看你能用到什么懒 o0o

不要讲我顶你 不要要讲我只会气你
我只是想让你知道而已 难道真的那么难吗?

干 给你讲道理真的是对牛弹琴

干 干 干 ARRRHHHHH~!
You spoiled my mood!
You spoiled my day!
You spoiled everything!

DARN! o0o

7 comments:

智权 said...

对对对!
但我的爸爸还固执过你的爸爸!

智权 said...

连申请上网给我都不要!你起码还有,但30min哪里够你有玩game的人用!

Alicia Cheng said...

Your dad's too over . My daddy doesnt even breath a word eventhough I play pc 24/7 . Forgive your daddy , it's for your sake . (:

LvnMou said...

wow

talk to ur dad lah
tell him
"30 min damn less u noe"?
not everyday ply good liao lu

Anonymous said...

Wa..Ur dad ar..= =
Open comp 10 mins
Close comp 10 mins
Open Firefox 2mins
Open msn 3 mins

Left 5 mins for dota? = =

I felt sry to heard that =(

Da Chuan said...

lol axel..

''Open comp 10 mins
Close comp 10 mins
Open Firefox 2mins
Open msn 3 mins''

tis thing i primary skol say dou now..xD

suan la my dad is liek tis de..=x
he is just for my good but sumtimes reli beh tahan xP

[Evil]Noob said...

not bad hor~ my teacher said tat ppl at age 15 to 2x got great writing skill... maybe she said u ? =x
i heard be4 u said ur dad giv u only 30 min to play .. ==!!

TELL HIM...
"Dear Dad...Every Year increase things pls...you c the oil price also increase...all can eat de price also increase...i know electric bill also increase.. but your tauke also got increase your salary so u can increase my on9 time ? =D "